PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?Re: w jakim formacie CV ?
    From: sieciowy groszek <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jakim formacie CV ?
    Date: Tue, 05 Feb 2008 22:01:25 +0100

    Nie wysyłam na zewnątrz innych dokumentów niż w formacie pdf a tym
    bardziej CV czy innych dokumentów personalnych (nie żebym wietrzył
    spisek w tym że pani Basia złośliwie mi coś wykreśli czy dopiszę ale już
    raz byłem świadkiem jak HR na rozmowie miał moje "poprzesuwane" CV
    wyglądające okropnie).

    Open Office ma opcje eksportu do formatu .doc
    Dla mnie to naturalna selekcja jak wyślę cv do firmy w której nie wiedzą
    co to pdf to nawet dobrze że nikt nie będzie potrafił otworzyć,
    przeczytać. Dobrze oczywiście dla mnie ;) bo nie chciałbym w takiej
    firmie pracować ;)

    Pozdrawiam,
    NB