eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?Re: w jakim formacie CV ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.icp.
    pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jakim formacie CV ?
    Date: Tue, 05 Feb 2008 10:49:57 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 32
    Message-ID: <fo9bg5$qa4$1@opal.icpnet.pl>
    References: <fo99bn$k2n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1202204998 26948 62.21.108.50 (5 Feb 2008 09:49:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Feb 2008 09:49:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <fo99bn$k2n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:217790
    [ ukryj nagłówki ]

    > taka troche błacha sprawa ale ...
    > obecnie szukam pracy i wysyłam CV-ki w formacie pdf głównie z tego powodu że
    > szczęśliwie nie mam windowsa i offica tylko linuksa i OO, pozatym CV w
    > takim formacie wygląda o niebo lepiej niż jako ms doc, jest miłe dla oka i
    > przejrzyste
    > tylko ...
    > ostatnio otrzymałem maila od jakiejś tępej sekretarki że jej sie to w MS nie
    > otwiera i tu się zacząłem zastanawiać ile takich głupich blondynek od
    > podawania kawy wywaliło te maile do kosza?
    > zastanawiam się czy pisać w mailu adnotację, że to jest pdf,
    > kożystanie z MS u mnie w domu jest naprawde problematyczne
    > prawdopodobnie skończy się na tym, że u kumpla zrobie sobie jakieś w doc'u
    > i będe sobie takie wysyłał, bo czasami takie napisane w OO po otwrciu w MS
    > źle się wyświetla, linijki są poprzesuwane, rozmiary czcionek pozmieniane,
    > przeczytać się normalnie da ale czasami wygląda jakby pisał to idiota.
    > są jakieś standardy na tego typu dokumenty ?(poza wszędobylstwem MS)
    > i czy opłaca się pisać, że to pdf i jak są problemy z otwarciem to niech
    > dadzą znać lub otworzą adobem

    1. A w czym problem, aby kupić sobie normalny system i pakiet biurowy?

    2. Trochę szacunku do sekretarek/rekruterek. To one będą decydować o
    Twoim losie, a nie odwrotnie.

    3. MsOffice jest standardem biznesowym i pora się do tego przyzwyczaić,
    a nie próbować wszystkich przekonywać, że standardy to tylko jakieś ISO
    ustala.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1