-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: vobis
Date: Fri, 8 Apr 2005 14:12:50 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <d35sfl$mmo$1@inews.gazeta.pl>
References: <d359se$en9$1@inews.gazeta.pl> <d35ctf$nd1$1@inews.gazeta.pl>
<d35n0e$9jh$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ayl122.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1112962358 23256 83.27.123.122 (8 Apr 2005 12:12:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2005 12:12:38 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-User: wozniaka
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:146321
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d35n0e$9jh$2@news.onet.pl...
> Dnia 2005-04-08 09:46, Użytkownik cz3s napisał:
>
>> takie przepisy w firmie iz musza przetestowac sprzet aby stwierdzic
>> usterke to
>> juz nie ich wina. Ale ludzie sa teraz tacy ze byle g... ich drazni ,
>> nawet
>> taka pierdola jak przywiezienie sprzetu do sklepu. Powoli zamieniamy sie
>> w
>> naszych "braci" amerykanow i z byle pierdola bedziemy biegac do sadow ,
>
> Wybacz. Mnie też drażni, jak kupię coś, co ma być sprawne, a potem muszę
> poświęcać swój czas i pieniądze (na dojazd), żeby jaśniepany raczyli mi
> wymienić NOWĄ rzecz.
> W sklepach powinni wszystko sprawdzać przed wydaniem klientowi.
Wiesz ilu musiałoby tam być zatrudnionych pracowników, żeby każde jedno
urządzenie testować, przed wydaniem klientowi?
Powinien
> być taki przepis, że jeśli wydany sprzęt jest wadliwy, to jeszcze zwracają
> koszty dojazdu, poświęconego WOLNEGO czasu i okresu, przez który klient
> pomimo kupna danej rzeczy nie mógł z niej w normalny sposób korzystać.
A kto pokryje koszty funkcjonowania takiego przepisu?
Są sklepy posiadające wysokiej jakości obsługę klienta, które sprzęt
dowiozą, zainstalują, i jeszcze pokażą jak używać, a są takie, w których po
prostu ściągasz z bolka karton z urządzeniem i idziesz do kasy. Te pierwsze
są z reguły droższe.
pozdr
Andrzej
były sprzedawca, co prawda nie w Vobis'ie
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=