PracaGrupypl.praca.dyskusjeurzad pracy i 20 tys.Re: urzad pracy i 20 tys.
  • Data: 2005-06-08 16:06:50
    Temat: Re: urzad pracy i 20 tys.
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Wed, 8 Jun 2005 17:37:23 +0200]:

    > Ale IMHO wiecej da sie na tym zarobic biorac to i rozkrecajac
    > jakas niskoinwestycyjna dzialalnosc uslugowa

    A nie, to my o dwoch roznych rzeczach. Jak juz sie brac, to
    pewnie ze rozkrecac. Tyle ze:
    a) jest to mala kwota
    b) trzeba ja w calosci wydac w ciagu paru tygodni

    Dwa powyzsze sprawiaja, ze dotacja nadaje sie nie tyle dla
    osob dopiero zakladajacych firme, ile dla takich, ktore juz
    jakis poczatek maja i potrzebuja zastrzyku na jej rozwoj.
    Tyle, ze ci drudzy jej nie dostana. A ci pierwsi nie do konca
    beda mogli je odpowiednio wykorzystac. I tu wlasnie robi sie
    przydatne to rownanko.

    Kira