PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop- za dużo naliczonoRe: urlop- za dużo naliczono
  • Data: 2004-04-01 15:22:12
    Temat: Re: urlop- za dużo naliczono
    Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MEva" <x...@x...pl> napisał

    > Twój opis jest trochę niezrozumiały. Wg. mnie wszystko się zgadza.

    kurcze...
    podpytałam znajomych i oni uważają, że w styczniu (tego kolejnego roku)
    należy mi się za ubiegły i jakby za następny..czyli by wychodziło, że dobrze
    mii to wyliczyli...

    poddaje się - za nic nie rozumiem w takim razie kodeksu pracy - czy jak on
    tam się nazywa...

    jesli w istocie tak jest, jak mi powiedziano i jak sugerujesz: to
    przepraszam za zamieszanie ;(

    no i oczywiście nie przestaję się cieszyć z tak "magicznie" rozmnożonego
    urlopu :))))))

    pozdrawiam,

    --
    ZygZag