PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop a odejscie z pracy. › Re: urlop a odejscie z pracy.
  • Data: 2005-01-22 00:14:22
    Temat: Re: urlop a odejscie z pracy.
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:n5s2v0pghq5t2m2lb7necfqr5udknllmt3@4ax.com...

    > Gwoli ścisłości jak ktoś odchodzi 1 marca, to jeżeli ma urlop
    > proporcjonalny (a to zależy od odpowiedzi na moje poprzednie
    pytania)
    > to ma 3/12 pełnego wymiaru.

    Jeżeli 1 marca 2005 r. będzie ostatnim dniem zatrudnienia, to
    przysługuje urlop proporcjonalny 3/12 rocznego wymiaru.

    Jednak podejrzewam, że autor wątku zakończy swoją pracę w dniu 28
    lutego 2005 r., czyli w poniedziałek. Chociażby z powodu obliczania
    płacy za ten 1 dzień marca i deklaracji zusowskich, a ponadto 1-2 dni
    urlopu wypoczynkowego za 1 dzień "bycia pracownikiem".

    wa