PracaGrupypl.praca.dyskusjeupomnienieRe: upomnienie
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: upomnienie
    Date: 19 Jul 2006 12:52:22 +0200

    szomiz napisał(a):

    > A kto powiedzial, ze bankrutuje?

    Zwrot "przewróci firmę" jest dla mnie równoważny z bankructwem firmy.

    > Uwazasz, ze pracownik, ktory przez brak kilkudziesieciu zlotych na kilka dni
    > przed wyplata, slizgajacy sie na pozyczkach i absorbujacy najwiecej energii
    > na zorganizowanie kolejnych "zakladek" przynosi wiecej pozytku niz szkod w
    > ramach wykonywania swoich obowiazkow?

    Nic nie mówilem o pracownikach. Zupełnie mnie ten problem nie
    interesuje. Czekam na uzasadnienie Twojej tezy bo mnie ciekawi czy
    jesteś mędrcem czy tylko delikatnie rzecz biorąc pospolitą gadułką... ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/