PracaGrupypl.praca.dyskusjeupomnienieRe: upomnienie
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: upomnienie
    Date: 19 Jul 2006 12:10:59 +0200

    szomiz napisał(a):

    > Chwile po tym, jak ty uzasadnisz swoja.

    Uważasz, że firma (taka, która zatrudnia pracowników, posiada samochody)
    a która przez brak kilkuset złotych bankrutuje nie jest tak słaba, że
    jej istnienie na rynku nie ma sensu? Nie sądzisz, że taka firma wegetuje
    wyłacznie ślizgając się na płatnościach swoich zobowiązań oraz na
    ucinaniu wszelkich kosztów za wszelką cenę - defacto przynosi więcej
    strat niż pożytku i dlatego w interesie rynku jest taką firmę
    wyeliminować najszybiej jak to możliwe? Dlaczego?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/