PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o pracę ??Re: umowa o pracę ??
  • Data: 2003-12-10 11:51:28
    Temat: Re: umowa o pracę ??
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-12-10 12:43, magia/maggie wrote:
    > Użytkownik "Robert Steward" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie tak.
    > A tak poza tym jakie to ma znaczenie.
    > Przeciez umowy o prace nigdzie sie nie pokazuje :)

    No, "kontrol" zapewne zechce ja zobaczyc, by np. stwierdzić, czy
    wynagrodzenie jest wypłacane zgodnie z umową - czy np. w umowie jest
    10k/mies. - a prezes bierze 100k.
    Badający bilans również tam zajrzy.
    Umowa podpisana wadliwie nie stanowi KUP, podobnie jak koszty delgacji
    członka zarządu, o ile nie mozna go uznać za pracownika z powodu np.
    wadliwości umowy.
    W przypadku prezesa nie wystepuje służbowe podporządkowanie zarządowi -
    najbardziej "po bożemu" jest powołanie przez zgromadzenie wspólników
    pełnomocnika i to on zawiera w imieniu zgromadzenia umowy o pracę.

    Pzdr: Catbert