PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o pracęRe: umowa o pracę
  • Data: 2009-10-08 10:39:15
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Czy juz było, czy będzie... Ale zobacz, była grupa osób, która chciała
    > zmiany tego stanu rzeczy i dzięki w końcu mobilizacji ludzi - udało się
    > to... No ale przecież można przymykać oko, na to, że np ktoś parkuje w
    > niedozwolonym miejscu - bo brakuje parkingów, policja przymyka oko,
    > brakuje parkingów, nie ma presji na nikogo na tyle silnej, by je
    > budować... Niestety zdarzy, że ktoś zaparkuje przy przejściu dla
    > pieszych (co zdarza się często notabene, a drogówka przechodząc obok
    > udaje, że nie widzi), dzieciak idąc ze szkoły nie zauważy
> [...]

    No tak, wypadki samochodowe się zdarzają, bo ktoś nie chce płacić na
    ZUS. Życzę dalszego szczęśliwego życia w świecie wielkiego brata.

    Choć mam jeszcze pytanie: czy jeśli uznamy, że mamy przestrzegać
    tylko polskiego prawa, a nie narzuconego przez okupanta, to czy mogę nie
    przestrzegać prawa EU?

    --
    Liwiusz