PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa agencyjna › Re: umowa agencyjna
    From: "Steev-o" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa agencyjna
    Date: Tue, 28 Oct 2003 16:28:37 +0100

    Użytkownik "infka" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:226b.00000983.3f9e793a@newsgate.onet.pl...
    > Czy ktoś mogłby mi przedstawić za i przeciw umowy agencyjnej i na czym ona
    > polega? Ponieważ na "tą umową" dostałam oferte pracy.

    mnie tez swego czasu zaproponowano pracę na okresie próbnym na umowe
    agencyjną, jak przyszło do podpisania okazało się że to umowa akwizycyjna,
    prawnik jakby uprzedzając moje pytanie nabąknoł tylko że to umowa
    agencyjna/akwizycyjna (tak sobie to nazwali) ale po przeczytaniu to była
    czysta akwizycja..., obśmiałem się jak norka i wyszdłem- co sie nie robi
    żeby nie użyć słowa akwizytor... a były to tęgie managery, bo to handlówka
    oczywiście, stanowisko - samodzielny przedsgtawiciel handlowy :-))

    ja bym uważał na takie umowy

    pozdrawiam
    stevoooo