PracaGrupypl.praca.dyskusjeukradli notebooka - firma chce zwrotu kasyRe: ukradli notebooka - firma chce zwrotu kasy
  • Data: 2002-04-30 10:44:43
    Temat: Re: ukradli notebooka - firma chce zwrotu kasy
    Od: nieznany <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl> , Tue, 30 Apr 2002
    09:43:13 +0000 (UTC) :

    >Nie ma żadnych podstaw, żeby firma domagała się od ciebie pokrycia straty.
    >Przeciez to nie twoja wina, że włamali się złodzieje. Jeśli masz protokół z
    >policji o włamaniu i odnotowane zgłoszenie o ukradzeniu komputera, to na tym
    >sprawa się kończy. Ubezpieczenie komputera to problem firmy, a nie twój.
    >Nawet gdybyś miał ubezpieczone mieszkanie, to nie obejmuje to cudzego sprzętu.
    Rzecz w tym, że firma nie ubezpieczyła notebooka i dlatego teraz
    marudzi.
    Sprawa oficjalnie jeszcze się nie rozpoczęła (znaczy dałem im
    protokoły, czekam na reakcje). Wszyscy tylko straszą, kiwają z
    politowaniem głową. A ja chciałem się okopać zanim zacznie się
    ofensywa :-|

    >Oczywiście dotyczy to sytuacji, gdy firma udostępniła ci komputer do pracy w
    >domu. Gorzej, jeśli wyniosłeś go bez uzgodnienia z firmą.
    Tu zawsze da się przyczepić. Wszyscy u mnie mają notebooki, które
    noszą do domu, żeby wyrobić się z robotą. Zawsze tak było, aż trafiło
    na mnie...

    >W każdym wypadku maksymalna wysokość roszczenia firmy względem pracownika, to
    >trzykrotność pensji.

    A gdzie to jest napisane? Jakiś paragraf by się przydał.

    dzięki, trochę mi lżej,
    Wojtek