PracaGrupypl.praca.dyskusjetrzeba sie chwalic swiadectwem pracy? › Re: trzeba sie chwalic swiadectwem pracy?
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: trzeba sie chwalic swiadectwem pracy?
    Date: Sun, 13 Mar 2005 18:05:40 +0100

    > Wytłumacze w czym problem: przez miesiąc byłem cieciem w Biedronce,

    a CZY TAM KURNA KRADŁEŚ , GWAŁCIŁEŚ ,...... CZY MOLESTOWAŁEŚ PRACODAWCĘ
    ????????
    Uważam, że żadna praca nie hańbi a pieniądze nie śmierdzą ...

    > więc nie bardzo jest się czym chwalić ;)

    Jest jest .... jesteś wg mnie młody i głupi ... a może tylko młody
    uwierz mi .... nic strasznego być ..... jak to nazwałeś cieciem .... to u
    mnie wzbudza zaufanie a u innych ... chyba podobnie

    > Świadectwo pracy zawiera w dodatku błąd, który wyłapałem już po terminie
    > 7dni na sprostowanie.

    a starałeś się to z pracodawcą wyjaśnić .... a może Ci poprawi

    > Praca była w innym mieście i w ogóle nie chce mi się już nic załatwiać z
    > tą firmą ochroniarską, chciałbym wymazać to z pamięci.

    Echhhh coś mi się widzi, że masz coś do ukrycia

    > Mogę zataić fakt, że pracowałem?

    NIe możesz !!!!!!!
    Art. 22.1. § 1. Pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o
    zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących:
    1) imię (imiona) i nazwisko,
    2) imiona rodziców,
    3) datę urodzenia,
    4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
    5) wykształcenie,
    6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

    pozdrawiam

    fart