eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetłumaczenia angielskich stanowiskRe: tłumaczenia angielskich stanowisk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tłumaczenia angielskich stanowisk
    Date: Fri, 13 May 2005 12:03:05 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <d61tqf$1mh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <a...@n...home.net.pl>
    Reply-To: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: pc66.daszynskiego.silesianet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1115978384 1745 84.234.121.66 (13 May 2005 09:59:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 May 2005 09:59:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-User: sobczyk.webdesign
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:149570
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wejder" <m...@p...plUSUNTO> napisał w wiadomości
    news:ad6e6a6303d838e28c877f3e4e6cacb5@news.home.net.
    pl...
    >
    > czy jest gdzieś w necie opis stanowisk typu :
    >
    > - account manager,

    lub key account manager

    Kierownik ds. klientów kluczowych, czyli ktoś kto zarządza tzw. klientami
    kluczowymi (korporacyjnymi, instytucjonalnymi). Pozyskuje, rozpoznaje
    potrzeby, sporządza oferty, negocjuje, prowadzi klienta w systemie
    lojalnościowym, być może również uczestniczy w mediacjach lub w inny sposób
    reprezentuje firmę w kwestiach spornych.

    Nie zawsze zarządza działem sprzedaży. Stanowisko bliskie specjaliście ds.
    sprzedaży, często lokowane w hierarchii pomiędzy pracownikiem obsługi
    klienta a kierownikiem działu sprzedaży.

    Stanowisko sprzedażowe, klasyka branży IT, elektronicznej, konsultingowej
    (rzadziej, z powodu małych wielkości firemek doradczych) oraz tam, gdzie
    odbywa się typowa sprzedaż B2B produktów lub usług dedykowanych i sprzedawca
    posiada sporą autonomię w kwestii cenowej i asortymentowej.

    Portale internetowe: KAM (AM) stoi nieco powyżej pracowników obsługi klienta
    (Customer Care), którzy wspomagają klienta w jego walce z CMS portalu,
    dokonują niezbędnych zmian w ramach konta (np. adresów e-mail itd.),
    udzielają odpowiedzi na różne pytania, jakie zadaje klient, a KAM
    przygotowuje umowę o współpracy, opracowuje nowe oferty (przy renegocjacji
    warunków umowy) etc.

    > fenk for info..
    Ju welkom. Hewa najs dej
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.05.05 18:30 Alan

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1