eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada)Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: Als <1...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Date: Sun, 12 Mar 2006 13:05:29 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <dutt92$6jk$1@wulkan.npnet.org> <duvtqk$lcn$1@inews.gazeta.pl>
    <dv0r74$avr$1@wulkan.npnet.org>
    NNTP-Posting-Host: bzq39.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1142165248 11189 83.30.62.39 (12 Mar 2006 12:07:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Mar 2006 12:07:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:176629
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 12 Mar 2006 12:09:30 +0100, Troll napisał(a):

    > no to fajnie kazdy zrozumial co napisalem nikt nieodpowiedzial na temat
    > niezwykle pomocni jestescie na tej grupie naprawde
    > wielkie dzieki

    zacytuję tu najpierw cały twój pierwszy post:

    >> dziendobry
    >> zlorzylem papiery do telekomunikacji polskiej na pracownika oblugujacego
    >> telefonik mianowice pomoc neostrady
    >> czyli dzwoni klient i mowi niedziala mi neostrada a ja mam mu
    >> telefonicznie pomoc zeby dzialala
    >> w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    >> moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?

    Ja bym ci podpowiedział tak - twoja wiedza ogólna na temat interpunkcji
    oraz kultury (sądząc po twoich wypowiedziach typu "jestescie jebnieci
    ludzie" czy "nieinteresuje mnie co sobie myslici o mnie") jest żadna,
    ortografia tylko trochę lepiej - te trzy kwestie musisz poprawić, jeżeli
    chcesz pracować w obsłudze klienta (wbrew pozorom raport napisany w stylu
    "dzownil klient ale mnie nieinteresuje jego problemy" dyskwalifikuje
    ciebie, a nie dzwoniącego). No chyba, że jesteś fanem tych mniej
    rozgarniętych konsultantów Blue Line i chcesz na nowo wyznaczyć nowe, dolne
    standardy obsługi klienta TP :-P
    Poza tym wydaje mi się, że PROSZĄC o pomoc należałoby zachować się
    grzecznie, bo to ty prosisz, a my możemy (ale wcale nie musimy) pomóc. Bo
    pomoc tobie to nie jest żaden przywilej ani łaska z twojej strony.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Dżdżownica jest spiczasta, bo gdyby była prostokątna to by
    się bardzo męczyła przy wchodzeniu w ziemię.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1