eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetest w poniedzialek help (neostrada)Re: test w poniedzialek help (neostrada)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test w poniedzialek help (neostrada)
    Date: Sun, 12 Mar 2006 01:34:12 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <duvtqk$lcn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dutt92$6jk$1@wulkan.npnet.org>
    NNTP-Posting-Host: dql65.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1142127252 21911 172.20.26.239 (12 Mar 2006 01:34:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Mar 2006 01:34:12 +0000 (UTC)
    X-User: sb.leszek
    X-Forwarded-For: 172.20.6.61
    X-Remote-IP: dql65.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:176617
    [ ukryj nagłówki ]

    Troll <t...@n...org> napisał(a):

    > dziendobry
    > zlorzylem papiery do telekomunikacji polskiej na pracownika oblugujacego
    > telefonik mianowice pomoc neostrady
    > czyli dzwoni klient i mowi niedziala mi neostrada a ja mam mu
    > telefonicznie pomoc zeby dzialala
    > w poniedzialek mam test z wiedzy ogolnej
    > moze juz ktos to przechodzil i mogl by mi cos podpowiedziec ?
    >
    > pozdrawiam
    > tomasz zboch

    Raz dzwoniłem do jakiejś pomocy technicznej gdyż zapomniałem pin kodu do
    neostrady, jakis człowieczek po drugiej stronie - zapewne ów pracownik -
    bardzo grzecznie i sympatycznie mnie poprowadził gdzie mam naklikać w
    neostradzie aby ten bezcenny kod odzyskac i wrażenie mam bardzo pozytywne,
    może w tej tp sa cos sie w końcu zmienia na lepsze.

    Jesli chcesz znac moją rade, to najważniejsze jest pozytywane nastawienie do
    dzwoniącego, cierpliwość i nieokazywanie zniecierpliwenia, a także
    dotrzymywanie obietnic - jak obiecujesz, że coś sprawdzisz i oddzwonisz, to
    sprawdź i oddzwoń. Jeśli masz neostradę, to najlepiej sam się ustaw w pozycji
    klienta i sobie wyobraź, jak chciałbys, aby cię obsłużono i tak rób.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1