eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test projekcyjny-
    Date: Wed, 29 Jun 2005 12:54:14 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 53
    Message-ID: <d9turf$s9j$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d9re6r$4gi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    <d9ri3v$35n$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9rju3$eci$1@inews.gazeta.pl>
    <d9rmee$487$1@nemesis.news.tpi.pl> <d9tjj1$hoe$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aug218.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1120042671 28979 83.27.14.218 (29 Jun 2005 10:57:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jun 2005 10:57:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:153393
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d9tjj1$hoe$1@inews.gazeta.pl...
    > Immona <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> napisał(a):
    > Nie kazdy bedzie analizowal dane techniczne, czytal opinie itd.
    > Jak ide do sklepu i mam kupic plun do zmywania, to nie mam zielonego
    pojecia,
    > ktory jest najlepszy, pewnie wezme ten, ktory ma najlepiej dzilajacy na
    > mnie "kit". I co najlepszy wygrywa?

    Roznimy sie w definicji kitu. Ja za kit uwazam klamstwo, czyli podanie albo
    sugerowanie falszywego "twardego" faktu, a Ty za kit uwazasz wszelkie
    zabiegi sluzace atrakcyjnemu zaprezentowaniu sie. Wedle tej definicji
    kobieta, ktora ubiera ladny ciuch i sie maluje zamiast wystapic w nie
    upiekszajacym rzeczywistosci worku po ziemniakach tez "wciska kit".

    (Wybierajac plyn do naczyn nie zalezy Ci na tym, zeby byl najlepszy, tylko
    zeby byl wystarczajaco dobry. Tego wymagamy od produktow o niskiej wartosci,
    szybko zuzywanych i nie "strategicznych" dla naszego zycia. Tych
    wystarczajaco dobrych plynow jest cala masa i ryzyko jest za male, zeby
    inwestowac czas w rozpoznawanie naukowo badalnych roznic. Dlatego kierujemy
    sie impulsem typu kolor ladny, butelka fajna albo pani z reklamy sie nam
    podobala lub widzielismy taki sam u kumpla, ktory ma bardzo czysto w
    kuchni.)

    > Zeby nie odejsc calkiem od tematu grupy: zdarzylo mi sie kilkakrotnie
    > uczystniczyc w rekrutacji jako osoba opiniujaca kwalifikacje merytoryczne
    > kandydatow. Staralem sie wylonic najlpeszych, ale jestem swiadomy, ze to
    byli
    > raczej ci, ktorzy zrobili _na mnie_ najlepsze wrazenie. Czy byli
    faktycznie
    > najlepsi - nie wiem, nie jestem w stanie z cala pewnoscia stwierdzic.
    > Jesli ktos uwaza, ze jest, to jest naiwny.

    Ale bardzo czesto umiejetnosc dobrego zaprezentowania sie stanowi wazna
    czesc "bycia lepszym". Bo nawet jesli posadzisz takiego w zamknietym
    pomieszczeniu przy kompie w grupie jemu podobnych bez kontaktu z klientem i
    swiatem zewnetrznym w godzinach pracy, to umiejetnosc dobrej prezentacji np.
    pomyslu u czlonkow grupy zmniejsza konfliktowosc w grupie.

    >
    > Wszyscy jestesmy pod wplywem "kitu", tylko na roznym poziomie.
    > Jesli komus sie wydaje, ze nie jest, to faktycznie - wydaje mu sie.

    Jestesmy, tylko mi nie podoba sie nazywanie pogardliwa i negatywna nazwa
    "kit" sztuki prezencji, przekonywania i budzenia pragnienia. Mozna to nazwac
    kitem, gdy stoi za tym pustka, ale nawet dobry produkt czy dobry pracownik
    potrzebuje przekazania informacji i przekonania o tym, ze jest on dobry, bo
    inaczej nikt nie skorzysta.

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1