PracaGrupypl.praca.dyskusjetelwizor w miejscu pracy › Re: telwizor w miejscu pracy
    From: "&rzej" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: telwizor w miejscu pracy
    Date: Mon, 9 Mar 2009 16:31:49 +0000 (UTC)

    Jurek M <m...@1...pl> napisał(a):

    > Rozmawiałeś o tym z szefem?
    > Na tym m. in. polegają zasady współżycia społecznego, że ludzie komunikują
    się z sobą.

    Jak już napisałem, mówiłem o tym otwarcie szefowi a nawet dwóm (wyraził
    oficjalne zrozumienie), i kolegom też wyjaśniałem, ale kontrargumenty kolegów
    były typu - że większość ma rację i że jak tak w ciszy siedzieć, tu niestety,
    jest twardo i niełatwo - widać trudno mnie zrozumieć.Powstają małe spięcia.
    Nie szukam paragrafów na telewizor, ale tak gwoli sprecyzowania warunków pracy
    byłem ciekaw.
    Szefa nie boję się aż tak, jak podejrzewasz, to nie tutaj leży problem zresztą.
    Przeniesienie do innego pokoju równa się zmiana działu, chyli tak jakby
    specjalności, czyli w sumie pracy...