PracaGrupypl.praca.dyskusjetargiRe: targi
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: targi
    Date: Wed, 07 May 2003 05:06:29 GMT

    Pięknego dnia Tue, 6 May 2003 23:17:24 +0200, "olo_77"
    <o...@z...tlen.pl> zakodował:

    >jesli chcesz pomoc to pomoz. jesli nie to odpusc i idz sobie pobiegac.
    >zaoszczedzisz wielu osobom niepotrzebnego otwierania bzdurnych postow

    Jak chcesz, to pytaj. Jak nie umiesz pytać, to "idź sobie pobiegać.
    zaoszczędzisz wielu osobom niepotrzebnego otwierania bzdurnych
    postów".
    Jak ta sugestia nie była dla ciebie zrozumiała - sorry, przeceniłem
    Twoją inteligencję.
    Napiszę łopatologicznie - znaczenie ma czy w kamieniołomach/na targach
    byłeś na wycieczce czy wysłał Cię tam pracodawca.
    Ma znaczenie, jaką masz umowę.
    Czy pracujesz w firmie państwowej, czy prywatnej.
    Co masz w regulaminie pracy i wynagradzania.
    Jeszcze parę parametrów może mieć znaczenie.

    >bez pozdrowien i z zerowym powazaniem,

    OK, jak nie chcesz, to nie będę też z Tobą rozmawiał.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775