PracaGrupypl.praca.dyskusje!!!!!!!!!szukam stażu we Wrocławiu!!!!!!!!!!Re: !!!!!!!!!szukam stażu we Wrocławiu!!!!!!!!!!
  • Data: 2004-08-09 19:08:11
    Temat: Re: !!!!!!!!!szukam stażu we Wrocławiu!!!!!!!!!!
    Od: "maurycy maeterlinck" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opscbt44t04iukdk@krzysztofc...
    Dnia Fri, 6 Aug 2004 21:58:18 +0200, maurycy maeterlinck
    <m...@o...pl> napisał:

    > Szukam sta?u jakiegokolwiek we Wroc?awiu absolwent liceum agrobiznesu

    wystarczy na sama praca szukana

    A tu to mozemy o tym podyskutowac.

    Dlaczego we wroclawiu???

    Nie powinienes podzwonic po gospodarstwach agroturystycznych?
    jest sezon, po takim kierunku za wyzywienie i kieszonkowe moze jeszcze sei

    problem bo nikt nigdy nie słyszał o tej szkole

    gdzies zalapiesz.
    zakladam, ze chodzi o cos krotkiego na miesiac-dwa, bo po takim kierunku

    nie powiesz chyba że LO to coś odjazdowego

    nie majac wlasnego gospodarstwa ani planow zalozenia takiego, to chyba na
    jakies dalsze studia idziesz?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##