PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam pracy w hiszpanii › Re: szukam pracy w hiszpanii
  • Data: 2002-11-21 21:42:02
    Temat: Re: szukam pracy w hiszpanii
    Od: Robi <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bozo wrote:

    <ciach>
    > Proponuję zakończyć dyskusję i wątek, nie dojdziemy do porozumienia (co
    > nie wyklucza bolesnych starć w przyszłości =] )
    </ciach>

    OK. Nie chodzi mi o porozumienie, jego brak pozwala dogłębniej drążyć temat,
    natomiast sprawa jest banalna - przynajmniej dla mnie. Element spamu jest
    dość ciekawy, ale na pewno nie na płaszczyźnie rewolty. Z pewnością
    wszystko może lub jest SPAMEM - wszystko jest względne.
    Jeżeli wymiana poglądów (temat) bedzie konstruktywna - to służę.

    Na koniec.
    Mam wrażenie, że kolega nie czuję istoty moich odpowiedzi na posty.
    Każdy jest inny i może sobie dowolnie interpretować rzeczywistość.
    Nie bronię gościa, który rozpoczął wątek i nie utożsamiam się z nim, ale też
    nie chcę by ktokolwiek pozwalał sobie na impertynęcję.
    Na pewno zawsze bedę reagował na nie stosowne słowa.

    --
    Pozdrowienia
    ____