eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiadectwa i umowy w nowej pracyRe: swiadectwa i umowy w nowej pracy
  • Data: 2007-12-02 14:46:02
    Temat: Re: swiadectwa i umowy w nowej pracy
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In news:fiueeq$qah$1@atlantis.news.tpi.pl, *ondrosz* wrote:

    > b.. świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy lub inne dokumenty
    > potwierdzające okresy zatrudnienia, obejmujące okresy pracy
    > przypadające w roku kalendarzowym, w którym pracownik ubiega się o
    > zatrudnienie " Co z osobą, która takich dokumentów nie ma, bo pracowała na
    > czarno,
    > albo nie dbała o to i gdzieś zagubiła np umowy zlecenia, czy te
    > papiery są niezbędne i np kontrola w firmie może się przyczepić do
    > "niepełnych" akt pracownika?

    To jest opcjonalne. Mowisz ze nie masz, ze to twoja pierwsza praca. Jedyna
    wada takiej sytuacji to taka ze nie masz stazu do dluzszego urlopu.

    UZ, UD nie sa zadnymi dokumentami ktore nalezy przedstawiac nowemu
    pracodawcy.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1