PracaGrupypl.praca.dyskusjestudentomania › Re: studentomania
  • Data: 2005-09-25 20:01:49
    Temat: Re: studentomania
    Od: "dEG" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a nie przyszło ci do głowy, że te "staruchy" (np. 33 lat), nie mają za co
    > wyżywić dzieci dla których jutro *TY* będziesz staruchem ?! (do wyrzucenia
    > na śmietnik - tak dzieci chyba "trzeba" uczyć, że każdy dokopuje każdemu
    > kiedy ma okazję!)

    nie, z kilku powodow:
    a) musze troszczyc sie o siebie, wlasciwie to nie mam wyboru- chce szybko
    znalezc firme w ktorej zdobede doswiadczenie: szukam jakies lepszej w okolicy i
    zaczynam prace/staz za niska kase
    b) jesli maja juz 33 lata to powinni zdobyc takie doswiadczenie/zdolnosci w
    swoim zawodzie by mniej doswiadczeni nie mogli z nimi rywalizowac na polu
    zawodowym, a juz na pewno by nie mogli ich zastapic
    c) takie sa prawa rynku, zasady, rzeczywistosc do ktorej musze sie dostosowac-
    moge pracowac za nizsza stawke, moge byc konkurencyjny, to czynie to; nie mam
    jeszcze rodziny, wiec moge sobie na to pozwolic, za 10 lat inny koles swiezo po
    studiach nie bedzie sie mnie o nic pytal tylko zrobi to samo co ja dzis
    d) wolny kraj, moga wyjechac do UK ;)