PracaGrupypl.praca.dyskusjestudenci i zasilekRe: studenci i zasilek
  • Data: 2005-10-10 16:43:52
    Temat: Re: studenci i zasilek
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-10-2005 o 09:32:03 januszek <j...@p...irc.pl> napisał:

    > Mój błąd. Użyłem wyrażenia potocznego. Chodziło rzecz jasna o składkę
    > na Fundusz Pracy.

    Nadal nie widzę związku, składek na "fundusz pracy" z czymkolwiek. Mowisz,
    ze zasilki są wypłacane z wplyow z tych "skladek"? Ze jest to w
    jakikolwiek sposob zalezne - matematycznie lub formalnie?

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie