PracaGrupypl.praca.dyskusjestroje firmowe... komentarz zbednyRe: stroje firmowe... komentarz zbedny
  • Data: 2004-06-28 19:18:05
    Temat: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co wiesz o sztukach walki? pewnie nic. wg ciebie tam sie bije po mordach
    > takze w tym celu sie to cwiczy? jesli jestes kaleka nie potrafiaca zrobic
    > wymachu czy sklonu to najlepiej wymiewac innych nazywajac ich dresiarzami
    > obrazajac SZTUKE. niemeskie to bardzo. kobiecie bym sie nie dziwil jak
    > zazdrosci innej figury....

    Zanim cos powiesz to przeczytaj i ZROZUM watek. Gosc mowil o tym ze jego
    dziewczyna moze nosic na koszulce "Przelec mnie" bo cale miasto wie ze to
    jego dziewczyna wiec mu nikt nie podsokczy. Sztuka czlowieku to jest cos co
    sie kontempluje a nie tym chwali. Jasne ?
    Pozatym nikogo nie nazywalem dresiarzem.

    Moj
    > szokuje.
    > ma
    >
    > jak ja zaloze koszulke z napisem php to pewnie tacy jak ty beda lazic za
    > mna? dobrze mowie ;) jestes pehapowcem no nie? ;)

    Ot i kolega nawet potrafi wyciagnac adres e-mail z posta na usenet. No no no
    szczena mi opadla.
    Co do komentarza z koszulka php to wymysl cos z wieksza finezja. Proponuje
    SZTUKE MYSLENIA.

    > a ty jestes marnym lamerem ktory szufladkuje ludzi po napisach na
    koszulkach

    Lamer - szufladkujacy ludzi po napisach na koszulkach hmmmm Takiej
    definicji jeszcze nie slyszalem, ale zapamietam.

    > a co to jest walic testosteron? to ma cos wspolnego z "walic w dupe" ?

    Proponuje ponownie przeczytac watek, nastepnie usiasc w fotelu, zastanowic
    sie gleboko nad tym o co chodzi w tych napisach, ktore czytasz w postach a
    dopiero potem probowac cos pocic paluchami.

    Tomek