PracaGrupypl.praca.dyskusjeUsługi Świadczące drogą ElektonicznąRe: stop wszystkim którzy się tylko czepiają
  • From: "Maciej Muran" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: stop wszystkim którzy się tylko czepiają
    Date: Sat, 26 Apr 2003 17:17:32 +0200

    tomasz sroka napisał[a]:

    > .....Ani twoją, błędów literowych nie należy się czepiać gdyż każdy je
    > popełnia jedni częściej drudzy rzadziej (netykieta) więc jak chcesz tylko
    > pouczać innych co do treści lub innych rzeczy to lepiej nie odpowaidaj
    > wogóle bo tylko wprowadasz zamęt

    Więc powtórzę: Stan prawny poznasz w Dzienniku Ustaw.
    I się nie czepiam. Domagam się jedynie odrobiny szacunku dla osoby, która
    czyta coś, czego nie da się po prostu odczytać. To także jest zawarte w
    netykiecie - a może przede wszystkim to?
    Błędem typu 'literówka' nie jest na pewno pisanie o tym, że 'tam pisze'
    zamiast 'jest napisane'.
    Moje słowa miały na celu zwrócenie uwagi rozpoczynającego wątek 'biznesmena'
    na wątpliwą jakość jego biznesowych wypowiedzi. Chiałem zwrócić uwagę, iż
    gdybym miał współpracować z 'biznesmenem' wg którego 'tam pisze', to na
    pewno od współpracy bym się powstrzymał... Zauważyłem jednocześnie, iż nie
    dziwię się jego potencjalnym klientom, że zareagowali złością na jego
    oferty.
    Szkoda, że nie został przytoczony w całości tekst owej 'oferty
    współpracy'... może zmieniłbyś zdanie?

    Skończyłem.

    --
    M.M.
    System UpTime: 0 days, 1 hours, 41 minutes and 46 seconds