PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż po trzydzistce › Re: staż po trzydzistce
    From: IP <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staż po trzydzistce
    Date: Sun, 26 Nov 2006 11:48:04 +0100

    Aniela napisał(a):
    > Jak pracodawcy zapatrują się na osoby po 30-tce, które zmuszone były do
    > zmiany kwalifikacji i szukają czegoś na ksztalt stażu, praktyki, krótko
    > mówiąc jak wygląda sytuacja tych, którzy nie będąc pacholęciem zaczynają
    > od nowa. Wszelkie opinie mile widziane.
    >
    > A.
    W firmie gdzie pracuje moja znajoma, dwie kobiety po 30 mialy praktyki.
    Bardzo je sobie chwalili w firmie, bo w przeciwienstwie to tych mlodych
    wiedzialy czego chca i staraly sie maksymalnie wykorzystac czas spedzony
    na praktykach.
    Te mlodsze to czesto osoby, ktore po zdaniu matury postanowily, ze ida
    na studia, bo i tak nie maja nic lepszego do roboty, bo to cool
    studiowac, bo inni tak robia itd. Praktyki stanowily dla nich przykry
    obowiazek.