PracaGrupypl.praca.dyskusje[staż] nic nie wiemRe: [staż] nic nie wiem
  • Data: 2004-01-27 11:36:23
    Temat: Re: [staż] nic nie wiem
    Od: Lolek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Witiia napisał:

    > musiał????

    czy praca to przyjemność? no chyba ze się robi to co się lubi i pracuje
    się z ludźmi przyjaźnie nastawionymi do ciebie. Pracowałem dorywczo w
    paru miejscach i jakoś nie jestem zachwycony. Mam złe doświadczenia.

    > ja sam chciałem w ubiegłe wakacje chodzić na nadobowiązkowe praktyki.
    > Teraz sam chciałem pracować i udało mi się - mimo że studiuję dziennie.
    >
    > Jest przysłowie - z niewolnika nie ma robotnika

    tak masz racje nawet nie pomyślałem ze mógł bym pracować za darmo.

    > jeśli nie wiesz co chciałbyś robić, to znaczy że na niczym się nie
    > znasz. W takim wypadku nie wróżę Ci sukcesów przy szukaniu pracy

    Napewno tak jest, wiem o tym ze na niczym się nie znam, Nawet studia na
    dwóch kierunkach nic mi nie dały. No może troszeczkę się znam na
    oracle'u i tworzeniu baz danych, bo (nie na zajęciach) siedzę nad tym
    dniami i nocami.

    > po co robisz CCNA? Ładujesz masę kasy w coś, co może Ci się nie przydać
    > - przecież sam nie wiesz co chcesz robić.

    Dla mnie jest to podstawowa wiedza jaką informatyk powinien mieć.
    później można sie specjalizować (W USA program ten przerabiają w liceum.)

    > możesz ubiegać się o każde stanowisko, ale co z tego wyniknie, to już
    > inna sprawa.
    >
    > Czytając to co napisałeś, to nie zatrudniłbym Cię nigdy (gdybym był
    > pracodawcą).

    spodziewałem się paru wskazówek, rad, wskazania procedur i praktyk
    rządzących w firmach, ścieżek kariery. Niestety trochę się rozczarowałem
    po waszych odpowiedziach.