eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjesrednie wynagrodzenie w warszawie na...Re: srednie wynagrodzenie w warszawie na...
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>
    Subject: Re: srednie wynagrodzenie w warszawie na...
    References: <fpa609$lda$1@atlantis.news.tpi.pl> <fpc7nh$2if4$1@opal.icpnet.pl>
    <0...@e...googlegroups.com>
    <fpccrc$jid$1@nemesis.news.tpi.pl> <fpfb60$kka$1@achot.icm.edu.pl>
    <fph02e$1lb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Licznik: 656
    Message-ID: <slrn.pl.frokfr.29c.kuciak@PiotrMarianKuc>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (pl-1.6.0w) (Windows2000 (iP4)) Hamster/2.0.6.0
    NNTP-Posting-Host: 77.113.49.176
    Date: 20 Feb 2008 17:16:57 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1203524217 77.113.49.176 (20 Feb 2008 17:16:57 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 18
    X-Authenticated-User: hamster_read.kuciak
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:218426
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule <fph02e$1lb$1@nemesis.news.tpi.pl> kriss napisal(a):

    >
    >>> e mój kolega dojeżdża... wstaje codziennie o 4:00 ;o)
    >>
    >> podobno taniej wychodzi wynajmować do 100km od Wawy i dojeżdżać,
    >> koszt najmu+bilet miesięczny na dojazd zawsze zostaje 100-300zł w kieszeni
    >> z samych opłat
    >
    > Ale to musi być pewnie dość męczące.

    To może działać o ile nie trzeba jeszcze tłuc się po Warszawie.
    Mój kolega kiedyś codziennie dojeżdżał z Siedlec pociągiem,
    ale pracował dosłownie kilka kroków od dworca centralnego.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1