PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 17:30:23
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-10-2005 o 19:14:28 Jotte <t...@W...pl> napisał:

    > Mówiłeś - fakt, ale błędnie.

    Błędnie, że nie ZUS decyduje?

    > Oczywiście, oczywiście, panie premierze ;)))

    śmichy chichy, a przecież każdemu z nas, którzy wypowiadają się w kwestii
    "co należałoby zrobić" chodzi dokładnie o to "co zrobiłbym, gdybym
    decydował".
    Przy okazji - nie "premierze" tylko "prezydencie" - stanowisko premiera
    należy zlikwidować.

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie