PracaGrupypl.praca.dyskusjeskopanie dzialki › Re: skopanie dzialki
    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skopanie dzialki
    Date: Wed, 30 Dec 2009 06:39:46 +0100

    :-(

    bo zle podchodzisz do sprawy.
    1)nikt ci nie pojdzie to tak niebezpiecznej pracy bez dodatkowego pakietu
    medycznego (no chyba ze los ktory chce pozniej ganiac po panstwowych ...)

    2)dzisiaj robi sie wszystko maszynami.
    poszukaj firmy wynajmujacej minikoparki, wynajmij dwie z operatorami- jedna
    do kopania plytko, druga gleboko (szybciej zleci, nie trzeba z kupki na
    kupke przesypywac).