PracaGrupypl.praca.dyskusjeskad headhunterzy maja moje namiary?Re: skad headhunterzy maja moje namiary?
  • Data: 2007-05-11 10:47:36
    Temat: Re: skad headhunterzy maja moje namiary?
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    asiaque pisze:
    > Hej,
    >
    > od jakiegoś czasu headhunterzy z różnych niezwiązanych ze sobą firm
    > doradztwa personalnego dzwonią do mnie, zawsze na ten sam numer - firmowy
    > na biurko.

    A nie dzwonią czasem przez recepcję?
    Bo ja się spotkałem z tym, że dzwonią do firmy, przedstawiając się
    często fałszywymi danymi i proszą o połączenie z panem X.

    > Na pytanie, skąd go mają, odmawiają zeznań ;) Czy istnieje jakaś
    > tajna baza, w której figurują potencjalni "frajerzy", a którą headhunterzy
    > się między sobą dzielą? Ktoś ma jakieś "inside info"? ;)

    Wystarczy trochę wyobraźni - byli pracownicy lub współpracownicy firmy,
    różne konferencje, gdzie się rejestrujesz itp. Sposobów jest cała masa,
    z czego pewnie ponad połowa jest niezbyt legalna.

    ch.