PracaGrupypl.praca.dyskusjesamochód służbowy - prawa i obowiązki pracodawcy i pracownikaRe: samochód służbowy - prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika
  • Data: 2008-05-18 07:54:29
    Temat: Re: samochód służbowy - prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prawko do pracy i tu zaczyna się malutki problem bo bez samochodu to dla
    > mnie nie ma miejsca w tej firmie, poprzedni pracownicy tym złomem jeździli,
    > ja stwierdziłem że karku nadstawiać nie będe, pozatym praca to tylko

    Nie ma z tym zadnego problemu. Podjezdzasz do najblizszego patrolu
    drogowego policji i wyłuszczasz im w czym kłopot. Zabiorą DR pojazdu, ty
    wrocisz do firmy jakby nigdy nic i zaczniesz opowiesz "przyczepiła sie
    do mnie policja i w ogole nie chcieli ulec moim błaganiom a tak mi
    zalezało na jezdzeniu tą bryką" :))))

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/