PracaGrupypl.praca.dyskusjesad pracy › Re: sad pracy
    From: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sad pracy
    Date: Wed, 3 Oct 2012 09:28:48 +0200

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:k4g0tm$rko$1@news.icm.edu.pl...

    > Od razu po sprawie zamawiaj wyrok z uzasadnieniem. Po co 2 czy 3 razy tam
    > chodzić?

    Nie zrozumiałeś dokładnie. Termin 14 dni na złożenie odwołania dotyczy dnia
    w którym otrzymujesz wyrok z uzasadnieniem. Oznacza to że sędzia ma czas i
    może napisać uzasadnienie nawet po miesiącu.
    Najlepiej jest wziąść numer telefonu z sekretariatu z grzecznym pytaniem czy
    na ten numer mozna dzwonic w celu uzyskania informacji. Zazwyczaj mozna
    podając nr akt sprawy.
    Dowiesz sie czy pracodawca złozył wniosek o odpis wyroku z uzasadnieniem
    (może nie - ma na to 14 dni), wtedy sędzia nie będzie pisał uzasadnienia.
    Gdy wyrok sie uprawomocni składasz wniosek o odpis wyroku z klauzulą
    wykonalnosci. Na odpisach wyroku wcześniejszych klauzuli nie będzie.
    No a dalej tak jak już pisałem (nie listem tylko osobiście) do pracodawcy i
    uzgadniasz termin przelewu kasy. Grzecznie i bez awantury, bo jak nie to
    mówisz że idziesz do komornika który za swoje usługi pobiera dużą prowizje
    którą ściąga z kont lub majątku pracodawcy - więc mu sie to absolutnie nie
    opłaca.
    Tobie też sie nie opłaca bo przelew od opracodawcy możesz mieć w dwa
    tygodnie, od komornika to może trwać nawet rok.

    pozdr