PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiazanie umowy o prace › Re: rozwiazanie umowy o prace
  • Data: 2006-08-02 17:22:11
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrn.pl.ed1mnr.29s.kuciak@PiotrMarianKuc Piotr M Kuć
    <k...@n...invalid> pisze:

    > Nie obraź się, ale na podstawie Twoich wypowiedzi można
    > przypuszczać coś takiego - podstawiłeś nogę pracodawcy
    > (ciemiężcy ludu pracującego) a potem go skopałeś...
    > by się nie męczył ;)
    Nie obrażam się, ale na podstawie JAKICH wypowiedzi???
    To bzdura, dałem normalnego i zasłużonego kopa w dupę, bo mi sie znudziło.
    Wymierzonego zgodnie z prawem i poczuciem sprawiedliwości. Dla zasad, które
    wyznaję sprawiłem, aby odbyło się to w odpowiedniej oprawie. Mógłbym to
    nazwać szkoleniem, darmowo dzieliłem się pewnymi umiejętnościami ze
    współpracownikami, posługując się metodą przykładu. ;)))
    Zresztą to nie było nic tak znowu strasznego, w najmniejszym stopniu nie
    naruszyłem prawa.

    > Natomiast Maćka podejrzewam iż chce odejść pokojowe,
    > nie paląc mostów za sobą.
    A skąd to podejrzenie? Bo Maciek tylko pisze o jakimś dziwnym, przesadnym
    stresie. Skąd on się niby bierze? Z normalnego, pokojowego układu?
    Dziwne.

    Jotte