PracaGrupypl.praca.dyskusjerozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju..... › Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
  • Data: 2007-09-22 10:12:13
    Temat: Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):

    > Eee tam. Jest znacznie lepszy choćby od Ruby'ego, w którym można np.
    > nadużywać operatorów, programując na skróty i tworząc spaghetti.

    A w PHP to spaghetti nie istnieje? Wystarczy popatrzeć na OSCommerce...
    Tzn. nie zrozum mnie źle. Ja uważam, że to jest język bardzo dobry do wielu
    zastosowań. Tym niemniej jego projekt, składnię i początkowy rozwój nie
    powodują że można go za dobry język uznać.

    Ot choćby kopiowanie obiektów przez new ($obiekt = new Klasa()) w PHP4.
    Można wymienić też operacje na listach, słownikach itp. W porównaniu do
    Pythona jest dużo uboższy i biedniejszy.

    > Natomiast każdy język ma jakąś historię, która wpływa na jego bieżące
    > postrzeganie. TCL było kiedyś płatne, dlatego przegrało z PHP i Perlem.
    > PHP był robiony jako język, w którym można coś łatwo i szybko zrobić,
    > dlatego jest postrzegane tak a nie inaczej. Itd.

    Łatwo i szybko to można coś wyklikać w asp.net. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl