PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa wstępna na doktorat na SGH › Re: rozmowa wstępna na doktorat na SGH
  • Data: 2007-09-06 11:43:46
    Temat: Re: rozmowa wstępna na doktorat na SGH
    Od: Maciej <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 10:43, "A.L." <l...@g...com> wrote:
    > On Sep 5, 1:42 pm, Maciej <m...@g...com> wrote:
    > Jak zadajesz takie pytania, to od razu zrezygnuj z doktoratu. Inaczej
    > bedziesz sie niepotrzebnie meczyl

    Po pierwsze nie wiem, skad wziales fakt, to ja bede robil ten
    doktorat.
    Po drugie, nie rozumiem, na jakiej postawie z mojego pytania o
    przebieg rozmowy
    wstepnej wywnioskowales ze uczestnik takiej rozmowy bedzie sie
    meczyl ?
    jesli ktos jest ciekawy jak taka rozmowa wyglada, wcale nie musi
    oznaczac, ze nie
    jest przekonany co do robienia doktoratu, jego celu.

    > A.L.
    >
    > P.S. Zupelnie kuriozalne jest zadanie takiego pytania na
    > pl.praca.dyskusje...

    Nie jest kuriozalne, bo wiele osob zadawolu juz tutaj pytania zwiazane
    z doktoratem. Poza tym opis grupy "Dyskusje na temat pracy.", a
    doktorat i ew. praca na uczelni tez jest forma pracy, a tu na tej
    liscie moge spytac ludzi, ktorzy doktorat robili, skonczyli go lub
    zrezygnowali na rzecz "tradacyjnej" pracy. Czy Masz propozycje, gdzie
    moge takie pytania zadawac ?

    Pozdrawiam,

    Maciej

    Maciej