PracaGrupypl.praca.dyskusjerownoczesna rekrutacja do wielu firmRe: rownoczesna rekrutacja do wielu firm
  • Data: 2006-06-14 12:04:04
    Temat: Re: rownoczesna rekrutacja do wielu firm
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > w miedzyczasie wyslalem odp na ogloszenia do inncyh firm, jest szansa ze
    > tam tez mnie zaprosza na rozmowe

    Wysyłanie kilkunastu, kilkudziesięciu CV równocześnie, to normalny skuteczy
    sposób szukania pracy. Możesz tez równocześnie prowadzić rozmowy w kilku
    firmach. Sam miałem raz tak, że wprost z jednej rozmowy szedłem na drugą do
    innej firmy. Na szansę, że zaproszą Cię na każdą rozmowę, gdzie wysłałeś CV
    nawet nie licz.

    > i gdyby do tego doszlo jak lawirowac zeby moc porownac dwie ewentualne
    > oferty zatrdudnienia ?

    Nie musisz wcale lawirować. Prowadzisz rozmowy np. w dwóch firmach, a jak
    obie zaproponują Ci pracę, to wybierasz lepszą a w drugiej grzecznie mówisz,
    że dostałeś lepszą ofertę pracy od innej firmy i niestety nie możesz
    skorzystać z ich oferty. Możesz tez powiedzieć,jakie warunki Ci
    zaproponowała druga firma, bo być może dzięki temu zaproponują lepsze i
    przebiją ofertę.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"