PracaGrupypl.praca.dyskusjerekrutacja w california computers › Re: rekrutacja w california computers
  • Data: 2005-04-21 07:49:57
    Temat: Re: rekrutacja w california computers
    Od: "Szacho" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mick1" napisał

    > Dzisiaj zadzwonili do mnie z CC z warszawy (stanowisko - handlowiec)
    > Czy ktos moze przebył jakas rozmowe kwalifikacyjna w CC?
    > Czego sie spodziewac? Jak sie przygotowac?

    Ja też jakieś trzy miesiące temu byłem w desperacji :) i poszedłem do
    INCOMU tzn tylko na rozmowę, babka na rozmowie wiedziała że trochę
    się orientuje jak _oni_ podchodzą do pracowników i zaczęła mnie czarować
    że się pozmieniało, że teraz jest inaczej, że się starają, że każdy nowy
    chce od razu zarabiać 5k PLN itd. Och człowiek w desperacji potrafi być
    głupi :)

    --
    szacho