PracaGrupypl.praca.dyskusjereklama dźwignią chandlu (#028)Re: reklama dźwignią chandlu (#028)
  • Data: 2012-11-05 21:37:40
    Temat: Re: reklama dźwignią chandlu (#028)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-05 20:11, Animka pisze:

    > Matole, skończ pierwsze klasy podstawówki, ty chandlu i od zaglądnięcia.

    Najwięksi ujadacze i opluwacze w obronie tzw. "polskości" nie potrafią
    wysłowić się po polsku :) A potem dziwią się, że się z nich ludzie nabijają.
    A ten osobnik to jakiś kret. On to robi specjalnie żeby ośmieszyć ludzi,
    którzy naprawdę mają takie przekonania i traktują je poważnie. To samo
    robi na grupach programistycznych. Zadaje infantylne pytania
    (odpowiedzi, wręcz gotowe przykłady, można znaleźć w dwie minuty w
    googlach) - jestem prawie pewien, że tylko po to, aby przekonać innych,
    że ludzie o takich poglądach to kretyni. Jeżeli to nie jest celowa
    robota, to w jego przypadku śmiać się chyba nie wypada.

    Pozdrawiam
    Piotr