PracaGrupypl.praca.dyskusjeredukcja do pół etatu › Re: redukcja do pół etatu
    From: "the_foe" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: redukcja do pół etatu
    Date: Sun, 7 May 2006 16:21:36 +0200

    > a druga kwestia, to urlop. jak się liczy dni urlopu za tę część roku,
    > którą przepracowałem do tej pory na całość (tj. do końca maja), a jak
    > na nowych warunkach?

    urlop przeliczasz na godziny, to znaczy za czesc kiedy pracowales na pelny etat:
    ilosc-dni-urlopu*czesc roku*ilosc godzin dziennie. Urlop wykorzystujesz co do
    godziny, oznacza to ze jezeli w ciagu roku przeszedles z pelnego na pol etatu to
    za ten rok bedziesz mial wiecej dni urlopu, ale juz w nastepnym normalnie, a
    kiedy bys przeszedl w polowie roku znow na pelny etat to liczba dni urlopu u
    danego pracodawcy Ci sie zmniejszy, ale tylko za ten rok.

    Przyklad masz 20 dni urlopu, w polowie roku przeszedles na pol etatu, masz:

    ,5*20*8 + ,5*20*4 = 120 godzin urlopu
    jesli wykorzystasz ten urlop pracujac 4 h dziennie bedziesz mial 30 dni urlopu.