PracaGrupypl.praca.dyskusjeranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe › Re: ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe
    From: keczerad <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ranking: najgorsze jakosciowo grupy zawodowe
    Date: Thu, 07 Aug 2008 19:07:14 +0200

    sieciowy groszek pisze:

    > Prokom ro akurat przykład firmy-monopolisty nie przykładający żadnej
    > uwagi do jakości swoich produktów gdyż to tylko niepotrzebny wydatek.
    > Miałem "przyjemność" pracowania w firmie która miała monopol na pewien
    > produkt i nikt nie przykładał większego znaczenia do gruntownego
    > testowania kodu - "byleby się za często nie wywalał" no i "pasowałoby
    > zrobić ten błąd zgłoszony rok temu"... nie ma nawet co komentować.
    > Pisanie testów, lepsza ergonomia produktu - było traktowane jak zamach
    > na firmę :/

    Testy to koszt, a klient chce miec jak jaknajtaniej i ma ! Jest coś
    takiego jak trojkąt zależności: koszt, funkjonalność, pracownicy. Klient
    obcina koszty to pewnie o tym nie wie, ale obcina sobie funkjonalność.

    Tak nie na temat to nie programisci sa odpowiedzielni za zle napisany
    soft, ale architekci, albo klienci ktorzy zle przekazuja założenia.
    Niech ten kto pisze ze programisci sa do bani dwa razy udzerzy sie w
    piers i powie ze przesłał programiscie specyfikacją techniczną do
    oprogramowania, bo zapewne jego założenia to była jedna karta papieru.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.