PracaGrupypl.praca.dyskusjeradio w pracyRe: radio w pracy
  • Data: 2010-09-05 14:45:27
    Temat: Re: radio w pracy
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > istnieją jakieś prawne uregulowania dotyczące słuchania radia w pracy?
    > debile potrafią siedzieć przy nim 8 godzin, ale ja po 15 sekundach RMFu
    > mam dość...

    Mi się w głowie nie mieści firma w której ktoś słucha radia/muzyki na
    głos. Pracowałem w małych/średnich firmach a teraz w dużej korporacji i
    coś takiego nigdy nie miało miejsca. Wszyscy używają słuchawek i nikomu
    nawet do łba nie przychodzi zapytać czy można coś na głos puścić...

    Moim zdaniem idź do szefa i zgłoś, że nie potrafisz pracować w takim
    hałasie. Jak nie zareaguje to za przeproszeniem w poj**** firmie
    przyszło Ci pracować. Moje wyrazy współczucia. Niezależnie co prawo
    pracy mówi tu obowiązują przede wszystkim reguły dobrego wychowania. Z
    trzeciej strony jak obserwuje młodzież chodzącą tudzież podróżującą
    komunikacją publiczną z puszczoną muzyką na głos to przestaje mnie
    dziwić takowe zjawisko :/