PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie z serii o zarobki - teraz moja kolejRe: pytanie z serii o zarobki - teraz moja kolej
  • Data: 2005-09-27 18:16:11
    Temat: Re: pytanie z serii o zarobki - teraz moja kolej
    Od: "Joanna K" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam do Was takie pytanie: jak wysokie Waszym zdaniem powinno być
    > wynagrodzenie określane mianem _atrakcyjne_ ? Chodzi mi o stanowisko
    > wdrożeniowca aplikacji internetowych - w dużej firmie w centrum Katowic
    > - dodajmy dla osoby z rocznym doświadczeniem w zawodzie i.....

    > Dotychczas pracowałem jako wdrożeniowiec w innej
    > firmie za raczej niezbyt atrakcyjne wynagrodzenie (IMO) - 1450 zł
    brutto. ....

    Wszystko zależy od umiejętności i wiedzy danego pracownika oraz od wartości
    rozwiązania.Roczne doświadczenie nie ma wiekszego znaczenia liczy się
    wielkość i ilość proejktów w których uczestniczyłeś.
    Dobrze jest mieć podstawę oraz premię (% od wyprocowanych pieniędzy)
    A ile można zarobić w branży IT jako konsultant wdrożeniowy , jako pracownik
    850-17 000 pln brutto miesięcznie.
    Raczej skala projektu jest lepszym wyznacznikiem, podaj więcej szczegółów.