PracaGrupypl.praca.dyskusje[pytanie] cudze ogloszenie - gdzie wrzucic?Re: [pytanie] cudze ogloszenie - gdzie wrzucic?
    From: Mo <l...@g...nie-smiec>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [pytanie] cudze ogloszenie - gdzie wrzucic?
    Date: Fri, 03 Jun 2005 15:00:49 +0200

    Ktoś ('madzik', a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Czy mozna wrzucac tutaj, czy lepiej na alt.pl.praca.oferowana?

    Pomysł podania dalej bardzo dobry, ale...
    > W sumie to nie jest _moje_ ogloszenie, i nie do konca wiem, czy powinnam
    > to robić, tzn. przekazywac je dalej; czy firma by chciala - no ale
    > przeciez IMHO logiczne, ze powinno dotrzec do jak najwiekszej liczby
    > osob, nie?...

    Właśnie niekoniecznie. Jeśli firma umieściła ogłoszenie tam, gdzie je
    umieściła świadomie, to może nie chciała trafić do jak najszerszego
    grona, ale do gron specyficznego. Puszczenie dalej może spowodować zalew
    firmy niepożądanymi ofertami...

    > Pomożecie w rozwiązaniu tej kwestii :-), czy lepiej zwrócić się do tej
    > spolki i zapytac, czy chcieliby pomocy ;-)?

    Chyba tak właśnie bym zrobiła. W ten sposób a nuż upieczesz dwie
    pieczenie na jednym ogniu. Kontakt już będzie nawiązany i mogą Cię
    zapamiętać na wypadek zapotrzebowania na osobę taką jak Ty! :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)