PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatuRe: przyszłośc etatu (dzięki za współprace!)
  • Data: 2005-04-11 17:20:04
    Temat: Re: przyszłośc etatu (dzięki za współprace!)
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d3dsfj$rl9$1@inews.gazeta.pl...

    > Mając taką wizję rzeczywistości oraz tendecję do uproszczeń i uogólnień,
    > pracę licencjackę mozna obronić tylko przed gronem profesorskim, które
    > ma równie potężne klapy na oczach i wizję jedynie słusznej racji, która
    > obala się w konfrontacji z rzeczywistością.

    Za 2 miesiące minie mi 20 lat pracy zawodowej.
    W panstwowych firmach pracowałem 6 lat na 3 róznych stanowiskach i było to
    dla mnie wystarczająco wstrząsające przezycie, aby nie próbować już w
    przyszłości takich kroków.
    Kolejne 7 lat pracowałem na etatach w prywatnych firmach w Polsce i w
    Niemczech.
    Od roku 1997 pracuje na swoim jako jednosobowe, zewnętrzne biuro exportu,
    importu, doradztwa biznesowego, tłumaczeń i sprzedaży b2b.
    Dopiero teraz robie licencjat, bo tracilem czesc dobrych klientów, którzy
    lubią mieć mieć papierki. Z braku solidnego teoretycznego wykształcenia nie
    smialem tu nigdy pisac o czyms co sam nie sprawdzilem na sobie, albo we
    współpracujących firmach. Temat pracy licencjackiej też wybrałem taki, abym
    mógł być pewny, ze broniona teza sie sprawdza w życiu.
    Nikomu nie bronie pracy na "etacie", ale nie dam sobie wmówić, że jest to
    szczytowa forma stosunku pracy, bo własnie w konfrontacji z rzeczywistością
    wychodza z niej kłaki. Jeżeli komuś wystarczaja kłaki to bardzo proszę.
    W bezterminowej umowie z jednym z klientów mam 6 miesięczny okres
    wypowiedzenia. Jest tu ktos z pracujących w oparciu o kodeks pracy, kto ma
    taki sam?

    vertret