PracaGrupypl.praca.dyskusjeprosze o wycene › Re: prosze o wycene
  • From: SOCAR <s...@i...pl>
    Subject: Re: prosze o wycene
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 13 Jun 2006 00:22:01 +0200

    Dnia Mon, 12 Jun 2006 20:32:00 +0200, Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Robiłem podobny projekt rok temu, lecz on początkowo miał objąć 20 ludzi
    > a zakończył się na... 300, więc mam problem z wyceną.

    Osobiscie wstrzymałbym się z wyceną jeżeli jednoznaczną. Jeżeli istnieje
    możliwość (a zawsze jakaś istnieje) podpytałbym się księgowej ile mogą
    przeznaczyć - mniej więcej. Jeżeli strzelisz dokładną cenę to całkiem
    możliwe żę będą próbować ją zbić.

    IMHO taki projekt nie powinien przekraczać 2000zł. Choc pewnie znalazłby
    się ktoś kto by zrobił to za 500 (w mojej wyobraźni jest to dosć prosty
    program, niezależnie od ilości "kandydatów").

    Jednocześnie na to ile chcesz zarobić i ile możesz dostać wpływa znajomość
    rynku IT danej firmy. Jeżeli klient zna się na komputerze jak świnia na
    lotach w kosmos to możliwe że możesz "wywindować" wyzszą cenę. Oczywiscie w
    granicach rozsądku.

    --
    SOCAR (s...@i...pl)