PracaGrupypl.praca.dyskusjeprośba o poradę (długie)Re: prośba o poradę (długie)
  • Data: 2008-10-09 20:35:19
    Temat: Re: prośba o poradę (długie)
    Od: "hexbi" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanów się kilka razy... W czasie studiów łączyłem AiR z innym technicznym
    > przemysłowym kierunkiem i też mierzyłem w UR. Jednak jeżeli lubisz pracę 24/7
    > i bardzo dużą odpowiedzialność to OK. Inna sprawa, że jakieś 5 lat temu do UR
    > musiałeś mieć solidne doświadczenie.

    Odpowiedzialność jest, zdaje sobie z tego sprawę, co do tego doświadczenia to
    mając
    zbieżne info od dwóch pracodawców (kierowników UR) to wcale tak do końca nie
    jest.
    Wiadomo, że człowiek wdraża się jakiś czas i nikt po 1mc nie zostawi nowego na
    zmianie.
    Wiadomo też iż dopiero po jakimś czasie można obiektywnie ocenić pracownika.

    W mojej poprzedniej pracy zauważyłem iż osoby mające choć w części wykształcenie
    pomocne w wykonywaniu obowiązków, znacznie szybciej się aklimatyzowali i
    przyswajali
    nową wiedzę (wiem bo trochę osób przeszkolilem).

    Wracając do sprawy, z moimi aplikacjami w wawie stoje w miejscu, i chciałbym
    jakość
    wyjść z tego impasu. Z tego co zauważyłem nie przechodzę wstępnej selekcji
    jeżeli
    ogłoszenie jest prowadzone przez firmę rekrutatycjną. I właśnie zastanawiam się
    co
    dalej zrobić.

    Czy ściemnać dopisywać fikcyjne info o pracy w zawodzie aby przejść przez firmy
    rekrutacyjne? (rozwiązanie nieetyczne lecz HR i tak nie będzie potrafił ocenić
    kompetencji)

    Czy wyrzucić całe doświadczenie zawodowe i być postrzeganym jako leniwy student
    ?

    Czy omijać firmy rekrutacyjne i starać się wysyłać CV bezpośrednio do firm (co
    może
    być efektywne, jeżeli wylosuje mnie kompetenta osoba )?

    Pozostaje mi jeszcze przeprowadzenie się do innego miasta gdzie jest więcej
    przemysłu
    niż w wawie, oraz szukanie pracy po znajomych (co akurat zrobię w ostateczności)

    hexbi