PracaGrupypl.praca.dyskusjeprosba o pomoc - chetnie zplace za rade ;)Re: prosba o pomoc - chetnie zplace za rade ;)
  • Data: 2004-03-15 19:49:11
    Temat: Re: prosba o pomoc - chetnie zplace za rade ;)
    Od: "andrzej" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "netcomp" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c34ncr$bgk$1@inews.gazeta.pl...
    > potrzebuje rzeczowych wskazowek, najlepiej na przykladzie, zeby
    samodzielnie
    > i do tego prawidlowo rozliczac sie z podatku dochodowego, vatu i zusu.
    forma
    > opodatkowania - podatkowa ksiega przychodow i rozchodow.
    >
    > za konstruktywny i skuteczny kurs sklonny jestem zaplacic.

    Nie jest to mozliwe. Rozliczanie sie z US w Polsce nie jest oparte na
    logice, więc nie da sie tego raz nauczyć i już.
    Musisz zdecydowac, czy poświęcisz swój czas na zarabianie pieniędzy czy na
    sledzenie nowinek prawno-skarbowych.
    Nie da sie jednoczesnie robic dobrze jednego i drugiego.
    Proponuje rozliczac sie przy pomocy biura rachunkowego i wieczorem przy
    lampce wina myslec przez godzine jak zarobic 10000 zł więcej, niż przez tą
    godzinę zastanawiac się na jakie konto zaksiegowac bilet tramwajowy za 2 zł.

    andrzej