PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Date: Wed, 23 Jun 2004 12:26:16 +0200

    > Zalezy od punktu siedzenia. Dla mnie np. szukajacy pracy ma
    > wiecej zalet -- bo moge go zatrudnic ;)

    A ilu zatrudniasz, krolewno ??

    Tak sobie obserwuje twoje wypowiedzi i przypominaja mi sie stare dobre czasy
    na studiach. Mielismy w grupie dwie panny. Byly debest :)))
    Proponuje troche pokory wobec zycia i szacunku dla tych, ktorzy maja mniej
    bo sa glupsi, mieszkaja w malym miescie lub na wsi albo sa na tyle
    niezaradni, ze dzisiejsze czasy ich zabijaja. Mi by bylo poporstu wstyd.

    EOT

    Do widzenia.
    Tomek